Wchodząc do hotelu, liczy się pierwsze wrażenie. Jeśli gości nie zobaczą profesjonalnie pracującej recepcji, nie będą spodziewać się zbyt wiele po reszcie usług. Także kolorystyka i wystrój holu, do którego wchodzą, aby zameldować się w pokojach bardzo się liczy. A nawet zapach odgrywa istotną rolę, czy gościom to miejsce przypadnie do gustu, czy nie. Są jednak inne, mniej oczywiste elementy, które podkreślą renomę hotelu.
W pokojach hotelowych najczęściej szukamy informacji o regulaminie i hasła do Wi-Fi. Najczęściej są to informacje drukowane na ładnie oprawionej kartce, która wisi na drzwiach albo jest postawiona w stojaku na biurku. Warto jednak podkreślić, w jakim hotelu goście przebywają przez dodanie wizytówek. Gustowne karty biznesowe dla hoteli można zamówić na stronie https://drukihotelowe.pl/. Taka karta zawiera podstawowe informacje o hotelu. Z jednej strony może być ozdobiona logotypem hotelu oraz ilością gwiazdek, jaką obiekt posiada, a z drugiej zawierać dane adresowe.
Dość często w hotelowych pokojach pojawiają się też ulotki. Najczęściej mają informować o dodatkowych usługach lub zawierają cennik pokoi. Dobrze jest, jeśli ich wygląd – kolorystyka, styl pisma, korespondują z wizytówką. Nie mogą one być też zbyt duże oraz papier, na jakich je drukujemy musi być wyższej jakości. Wtedy goście chętnie je przejrzą, a nawet zabiorą materiały ze sobą. Położenie kilku wizytówek na biurko w pokoju oraz ustawienie ich w miejscach ogólnodostępnych jest bardzo dobrym zabiegiem promocyjnym.