Jakie elementy i dodatki podkreślą wysoki status restauracji i hotelu?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wchodząc do hotelu, liczy się pierwsze wrażenie. Jeśli gości nie zobaczą profesjonalnie pracującej recepcji, nie będą spodziewać się zbyt wiele po reszcie usług. Także kolorystyka i wystrój holu, do którego wchodzą, aby zameldować się w pokojach bardzo się liczy. A nawet zapach odgrywa istotną rolę, czy gościom to miejsce przypadnie do gustu, czy nie. Są jednak inne, mniej oczywiste elementy, które podkreślą renomę hotelu.

Wizytówki i ulotki dla gości

W pokojach hotelowych najczęściej szukamy informacji o regulaminie i hasła do Wi-Fi. Najczęściej są to informacje drukowane na ładnie oprawionej kartce, która wisi na drzwiach albo jest postawiona w stojaku na biurku. Warto jednak podkreślić, w jakim hotelu goście przebywają przez dodanie wizytówek. Gustowne karty biznesowe dla hoteli można zamówić na stronie https://drukihotelowe.pl/. Taka karta zawiera podstawowe informacje o hotelu. Z jednej strony może być ozdobiona logotypem hotelu oraz ilością gwiazdek, jaką obiekt posiada, a z drugiej zawierać dane adresowe. 

Dość często w hotelowych pokojach pojawiają się też ulotki. Najczęściej mają informować o dodatkowych usługach lub zawierają cennik pokoi. Dobrze jest, jeśli ich wygląd – kolorystyka, styl pisma, korespondują z wizytówką. Nie mogą one być też zbyt duże oraz papier, na jakich je drukujemy musi być wyższej jakości. Wtedy goście chętnie je przejrzą, a nawet zabiorą materiały ze sobą. Położenie kilku wizytówek na biurko w pokoju oraz ustawienie ich w miejscach ogólnodostępnych jest bardzo dobrym zabiegiem promocyjnym.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak zapewnić właściwą jakość powietrza pracownikom biurowym?
Jak zapewnić właściwą jakość powietrza pracownikom biurowym?
Aby zapewnić pracownikom biurowym komfortowe warunki pracy, należy zadbać nie tylko o wyposażenie. Równie ważna jest jakość powietrza, która ma […]
Awaria autokaru – czy warto próbować samemu naprawić usterkę?
Awaria autokaru – czy warto próbować samemu naprawić usterkę?
Autokary tak jak wszystkie pojazdy samochodowe ulegają mniejszym i większym awariom. Wszystko zależy od tego, jak dbamy o poszczególne auto. […]
Sprzedaż B2C – na czym polega?
Sprzedaż B2C – na czym polega?
Business to Customer (B2C) to model biznesu, który opiera się na relacjach zachodzących pomiędzy firmą a klientem końcowym, czyli osobą, […]