Jak zapewnić czysta wodę w biurze?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W standardzie wyposażenia nowoczesnych biur są kuchnie dla pracowników, w których znajduje się ekspres do kawy wraz z ziarnami kawy, mikrofalówki, lodówki i różnego rodzaju uzdatniacze wody bieżącej z kranu. Warunki pracy mają zapewnić większy komfort oraz zwiększyć lojalność pracowników do zakładu pracy.

Bardzo istotnym aspektem wpływającym na komfort pracowników jest udostępnienie do ogólnego użytku dystrybutorów wody takich jak https://sklep.water-star.pl/dystrybutory-wody-c-10.html. Woda z kranu poza tym, że zwykle jest niesmaczna jest bardzo mocno zanieczyszczona. Dostarczanie w dużych ilościach wody mineralnej lub źródlanej jest nieekonomiczne i generuje produkowanie dużej ilości plastiku.

Czy warto zainwestować w dobrą wodę w biurze?

Dystrybutory i jonizatory wody oraz akcesoria do jonizatorów są wydatkiem, który firma musi ponieść, jeżeli chce zachować odpowiedni poziom pracy i funkcjonowania ludzi, którzy są największym kapitałem każdej firmy. Trudno sobie wyobrazić sytuację, w której pracownik musi przynosić ze sobą do pracy wodę w butelkach, żeby napić się rano dobrej kawy lub herbaty. Wiele firm leasingowych oferuje swoje usługi w tym zakresie.

Sprzęt można wynająć albo wziąć w leasing i można w ten sposób zwiększyć koszty uzyskania przychodów firmy. W przypadku większych firm z dużą ilością zatrudnionych warto przemyśleć zaopatrzenie kuchni w profesjonalny sprzęt, który nie ulegnie zbyt szybko awarii. Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą zainwestować w nieco mniejsze urządzenia ze względu na potencjalnie niższe zapotrzebowanie na wodę. Zapewniając uzdatniacze wody, koniecznie trzeba pamiętać o okresowej wymianie filtrów i innych akcesoriów.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Wszechstronne zastosowanie folii w polskich branżach
Wszechstronne zastosowanie folii w polskich branżach
Folia to materiał, który znajduje powszechne zastosowanie w wielu polskich branżach. Okazuje się ona niezwykle pomocna, dlatego też staje się […]
Dlaczego perfumetki okazują się być bardziej opłacalnym zakupem niż całe fiolki perfum?
Dlaczego perfumetki okazują się być bardziej opłacalnym zakupem niż całe fiolki perfum?
Zapach to wyznacznik osobowości. Upodobania do konkretnych perfum, obrazują podstawowe cechy charakteru i temperamentu, a nawet nastroju. Mają moc kreowania […]
Jak zaistnieć w świadomości klientów?
Jak zaistnieć w świadomości klientów?
Budowanie świadomości własnej marki to klucz do sukcesu w biznesie. Jeżeli nasze logo i produkty są rozpoznawalne przez klientów, to […]