Obdarowywanie klientów drobnymi upominkami pomaga w budowaniu z nimi dobrych relacji. To taka forma dialogu, dobrego układu. Pokazujemy klientowi, że doceniamy jego lojalność dla naszych usług, że klient liczy się dla nas jako człowiek. To zaproszenie do wracania do nas, gdyż produkujemy dobre towary, dobre samopoczucie i dobre wspomnienia.
To prawda, że wspaniałe wspomnienia odgrywają bardzo istotną rolę. Dlatego ludzie wracają do miejsc, które im się miło kojarzą. Wracają do firm, w których zostali przyjemnie potraktowani, czy dostali coś gratis. Dlatego tak bardzo obecnie dba się o jakość obsługi stojącą na najwyższym poziomie. A także o drobne, miłe gesty, jak wręczanie klientom gadżetów reklamowych.
Aby przywiązać do siebie klientów, warto rozdawać im okazjonalnie prezenciki, które będą dla nich użyteczne na co dzień. Użytkowanie drobnych gadżetów będzie każdego dnia przypominało im o naszej firmie, albo poprzez hasło, albo logo zawarte na powierzchni smyczy, breloka, długopisu. Gadżety reklamowe z nadrukiem firmowym to naprawdę dobry i niedrogi pomysł na promowanie swojej działalności.
Dobrym prezentem będą kubki z nadrukiem. Można na nich umieścić coś, co przyciągnie oczy, a w całość wkomponować hasło naszej firmy. Możliwości na promocję jest mnóstwo. O ile ludzie odchodzą od telewizora podczas reklam, o tyle nienachalna reklama na drobnych, użytecznych gadżetach ma wielką moc docierania do odbiorcy.