W jakim miejscu najlepiej postawić reklamę?

Reklamy coraz częściej przenoszą się do sieci, ale wciąż bardzo opłacalne są banery albo ściany LED. Są one jednak skuteczne wyłącznie wtedy, kiedy są dobrze widoczne. Warto wyróżnić kilka miejsc, gdzie na pewno zdobędzie się uwagę przyszłych klientów. Gdzie najlepiej umieścić swoją reklamę?  

Najbardziej zatłoczone ulice 

Reklamy najlepiej umieszczać tam, gdzie znajduje się najwięcej ludzi. Pewnym wyborem są tutaj najbardziej zatłoczone ulice w rejonach dworców albo centrów handlowych. Najlepiej sprawdzi się tutaj baner lub ściana LED, która jest widoczna nawet z dużej odległości. Najważniejsze, żeby reklama była odpowiednio czytelna. Warto wykorzystać lokalną infrastrukturę i umieścić napisy wysoko nad głowami potencjalnych klientów. 

Wykorzystanie komunikacji miejskiej 

Wiele firm umieszcza reklamy na bokach autobusów lub w środku tramwajów. Komunikacja miejska gwarantuje, że hasła i napisy rozniosą się po całym mieście. Zauważą ją wszystkie osoby, które znajdują się na przystankach albo w środku pojazdu. Reklamy mogą pojawić się również na ekranach autobusowych. Koszt takiej formy promowania się wcale nie jest duży, a zasięg rozprzestrzenienia pozwoli dotrzeć do każdego mieszkańca miasta. Przy większych funduszach można nawet wykorzystać pociągi albo samoloty. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

15 + szesnaście =